Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. július 13., hétfő

2.946 - 2.926 - Prof. Dr. Bokor Imre: Sajnálattal vettem tudomásul, hogy milyen anyagot jelentettek meg Király Béláról.

Von: Johannes Roeczey

Gesendet: 2009. július 13. 18:09
An: Kutasi József
Betreff: 2.926 - Prof. Dr. Bokor Imre: Sajnálattal vettem tudomásul, hogy milyen anyagot jelentettek meg Király Béláról.

 

Johannes Roeczey:

 

Én még hozzáfűzném, magyarázatként :

Ha a volt párttagok, mint az 56-os Intézet alapító tagjai  írják a magyar forradalom történetét, hogy a köpönyegforgatók elismerésben részesülnek. Ha  Kádár utódpártjának tagja a mai magyar miniszterelnök. akkor érthető, hogy  díszsírhelyet kap az ilyen a jelenlegi kormánytól. Következetes cselekedet lenne tőlük az is, ha Király Bélát Kádár Jánossal  közös sírba is helyeznék.

Rőczey János, egy magyar hazafi, aki 1956 november 3-án és 4-én a magyar osrszágházban a magyar forradalomért többed magával életét kockáztatva tevékenykedett. - Király Bélával nem találkoztunk! 

----- Original Message -----

Sent: Saturday, July 11, 2009 8:08 PM

Subject: 2.926 - Prof. Dr. Bokor Imre: Sajnálattal vettem tudomásul, hogy milyen anyagot jelentettek meg Király Béláról.

 

 

Kutasi József - Politikai Hírfutár

---------------------------------------------------------------------------------------------