Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. július 16., csütörtök

3.000 - Jager Lajos: Azt mostanában elfelejtik a vezető "elit" politikusaink, hogy az adófizető pénzéből teszik azt a semmit, amit tesznek a Nép érdekében

Von: Jager Lajos
Gesendet: szerda, 2009. július 15. 13:44
An: Kutasi József
Betreff: megjegyzés!

 

Olvasom az Orbán Viktor Úrnak írott leveleket és az azokban feltett  kérdéseket.

1997 óta "zavarom" leveleimmel a volt Miniszterelnök Urat. Nagy tisztelője és pártjának támogatója voltam 2006.-ig. Még ekkor is rájuk szavaztam! Az EU parlamenti választásoknál már nem adtam bizalmat nekik, mert hasonló kérdéseim voltak és vannak, mint levelez ő társaimnak és nem kaptam választ eddig!

Az eltelt 12 év alatt, a neki küldött leveleimre még visszaigazolást sem kaptam a FIDESZ-től.

Volt olyan írásom, amit egyik kampányakor (2006) személyesen adtam át a reklámozott iroda népszerű személyiségének, aki ígérte, hogy átadja!

Más "közjogi méltóságokkal" is levelező viszonyban (többnyire egyoldalú) vagyok. Volt olyan, aki részletes, bár demagóg válasz t küldött, de legalább vette az "adást". Ezek nem sokan vannak! B ár eme "méltóságoknak" van titkársága, aki tudja a válaszokat , mert a brosúrából ki tudja keresni, mégsem mindig sikerül a  válaszadás.

Azt mostanában elfelejtik a vezető "elit" politikusaink, hogy az adófizető pénzéből teszik azt a semmit, amit tesznek a Nép érdekében. Csak folyamatosan romlik a helyzet.

Több esetben leírtam és ma is azt mondom, a Nép, a civil szervezete k összefogása tud valóságos rendszerváltást kiharcolni. Nagy takarítást csinálni a "politikai elit" köreiben. Nem ezekre a politikusokra kell várni, hogy történjen valami változás, mert még az unokáink is nyöghetik a sok adóságot amit vezetőink felhalmoztak a jövőjük biztosítása érdekében, maguknak.

Üdvözlettel, a Vadász

--------------------------------------------------------------------------------