Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. március 20., szerda

16.679 - Józsa Judit: Szeretettel hívlak Benneteket március 24-én, 17 órakor a Duna Palotába egy koncertre

Feladó: "Józsa Judit"
Dátum: 2013. március 20. 15:00
Tárgy: meghívó
Címzett: jozsef@kutasi.eu

Kedves József !

Szeretettel hívlak Benneteket március 24-én, 17 órakor a Duna Palotába egy
koncertre, ahol Glinka és Brahms darabok mellett Tommy Víg világhírű
vibrafonos, ütőhangszeres művész, komponista „Vibrafonverseny” című, a
Duna Szimfonikus Zenekar számára írt darabját is bemutatják. Nem tudom,
hogy ti, hogy vagytok vele, de én még sohse hallottam vibrafon hangszert
és kíváncsi vagyok rá, bizonyára érdekes lesz, különösen, hogy Oscar-díjas
vibrafonos fog játszani. Részletek és a művész rövid bemutatása a csatolt
szórólapon olvasható.

Szeretettel és üdvözlettel:
JJudit

Józsa Judit
kerámiaszobrász, művészettörténész
a Magyar kultúra lovagja
1085 Bp. Stáhly u. 15.III./1.
Tel: 0613384648, 0036309714850
Honlap: www.jozsajudit.hu