Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. július 18., hétfő

21.251 - ​Kutasi József Antal - Az életem útja! > Utolsó módosítás: 2011. január 9.

    NYÍLT TÁJÉKOZTATÓ!

2016. július 26 -án kedden, 80 éves leszek! 
Budapesten születtem! 

Mivel Piliscsabán - nem Münchenben -, egyedül élek és lakok- de "testőreim" vannak -a házassági, családi, rokoni, baráti, 
haveri, ismerősi,  kapcsolataim megszűntek, - nem úgy, mind az elmúlt évtizedekben ünnepeltem 
Münchenben és Piliscsabán -,
​ ​
ezért ebben az évben a születésnapi ünnepségem elmarad.
Akit személyesen ismerek, igaz szeretettel fogadok, - ha úgy gondolja -​, ​hogy  MEGTISZTEL és felköszönt!
születésnapomon egész nap Piliscsabán, elérhető vagyok!
Kérem az ajándék nélküli látogatást!

Kutasi József Antal 
Ide alulra kattintani!


Kutasi József Antal:
Okleveles állattenyésztő, mezőgazdász, mind agronómus, 
(Piliscsaba-Jászfalu)) 1953. szeptember 1. - 1956. november 20.

Az ideiglenes forradalmi bizottság tagja, 
1956.10.23.-1956.11.20-ig, Kiscsévi Állami Gazdaság.
A forradalom ideje alatt tudtam meg az igazságot, hogy a kommunisták és azok hatalma, csak hazugsággal és becsapással, az Ő ideológiai módjuk szerint neveltek, arra az életre amit ők jónak láttak és vezettek. 
Ekkor lettem - máról holnapra - kommunista ellenes forradalmár a szabadságért, 
a békéért, az igazságért, és a jobb életért küzdő harcoló! 
Mikor már baráti köreim figyelmeztettek, hogy politikai okokból le akarnak tartóztatni, és börtönbe akarnak záratni, 
kénytelen voltam cselekedni, és az anyaországot elhagyni, szüleim, testvéreim, rokonaim nélkül.

1956. november 23 - án átléptem a Magyar- Ausztria határt (elmenekültem, disszidáltam),"hazaáruló" lettem! 

A magyar kommunista vezetése megbüntetett azzal, hogy csak 1956. november 23. - ka után, 13 év elteltével, jöhettem vissza hazámba Magyarországra, látogatóba.
A magyar állam 1958 - ban  a magyar állampolgárságomat felfüggesztette így, mind német állampolgár, kaphattam csak látogatási beutazó vízumot.

Szüleimet, testvéreimet, rokonaimat, barátaimat Magyarországon, ez idő után látogathattam meg!

Időközben - a 13 év alatt, - amíg nem mehettem Magyarországra -, megengedte a Magyar Népköztársaság, hogy szüleim, testvéreim, rokonaim, barátaim, ismerőseimNémetországba engemet  meglátogathassanak

Szerettem volna a szabómester foglalkozást tanulni, de az osztályfőnököm javaslatára mezőgazdasági gimnáziumba kerültem, mert gyors, kitanult, tervező és embereket irányító szakemberekre volt szüksége a magyar kommunista kormánynak.

Így Tatára kerültem a Mezőgazdasági Gimnáziumba, ami később Mezőgazdasági Technikum lett - mert hiányoztak a szakemberek -, igy a szükséglet miatt miatt csak három osztály lett betervezve. 
Ezúttal 1950.09.01.-től 1953.06.08.-ig ott tanultam és a technikumi oklevelet, 1953.12.19.-én Keszthelyen szereztem. 

Vágyam volt a tovább tanulás, mert külföldön a magyar konzulátusokon szerettem volna ´Diplomata´ lenni, de édesapám elhagyta Leányváron a családot és így feladatom volt a család eltartása. 

Ezért csak okleveles állattenyésztési és mezőgazdasági vezető gazdász lettem.
Okleveles állattenyésztő és mezőgazdász (Agronómus)​MAGYRORSZÁG > Kiscsévi Állami Gazdaság, Piliscsaba - Jászfalu (Szárazág)
1953. szeptember 1. - 1956. november ​19.
Politikai okokból, elhagytam Magyarországot​, ​szüleim, testvéreim, rokonaim nélkül​.
1956. november 20. - 1956. november 23.

Ausztriába Németországot választottam, mind az életem második otthonát! 
Mannesmann vasgyár, vasmunkás, mert nem tudtam németül
(NÉMETORSZÁG - DUISBURG) 
1956. december 22 - 1960. június 22.
SZUPERMARKET ÜZLETVEZETŐ 
(NÉMETORSZÁG > DUISBURG > EMMERICH > MÜNCHEN) 
1960. július 1. - 1969. december 31.
SZUPERMARKET KÖRZETVEZETŐ 10 ÜZLET Münchenben
(NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 
1970. január 1. - 1974. június 30.
Önálló áruforgalmazó 
(NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 
1974. július 1. - 1985. február 28.
SZUPERMARKET ÜZLETVEZETŐ 
(NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 
1985. március 1 - 1987. június 30.
Önálló áruforgalmazó 
(NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 
1987. július 1. - 2001. július 31.
Nyugdíjas (NÉMETORSZÁG) 2001. augusztus 1. -, és továbbra is német nyugdíjas Magyarországon.

Szellemi szabadfoglalkozású 
KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR,
2001. augusztus 2-től napjainkigami a világhálón a 15 millió magyar honfitársaim nagyrészének, érdekes olvasmány!

2011. július 7-én egyedül, - Németországi családjaim nélkül -, először két év próbaidőre, utána meg véglegesen vissza költöztem Magyarországra, Piliscsaba - Klotildligetre.

A magyar állam 1958 - ban  a magyar állampolgárságomat felfüggesztette.
                   (Mind politikai menekült, nem volt állampolgárságom.)
1971. február 26 - óta, Nyugat-Német állampolgár vagyok.
Ich bin seit dem 26.02.1971 deutscher Staatsbürger.

A rendszerváltás után a Magyar Köztársaság, a magyar állampolgárságomat vissza adta.
Így két állampolgárságom van! 
Magyar és Német

Kutasi József Antal házassági élete, gyermekei és unokái!
Az összes gyermekeim és unokáim Németországban születtek.

Háromszor házasodtam (kétszer Németországba és egyszer Magyarországon) és háromszor elváltam!

Gyermekeim száma: 8 (nyolc) fiú és 1 (egy) lány!

A harmadik feleségemnek - akivel 27 (huszonhét) évig Münchenbe házas voltam, de elváltam -, az első házasságából 1 (egy) fia és 2 (kettő) lánya van,  és az egy fia és lánya családjukkal, az utolsó évekbe elhagyták Magyarországot és véglegesen Németországba költöztek.
Az akkori egyik 8 éves lányát magamhoz fogadtam és egy háztartásba, velünk élt és lakott Münchenbe.
Közös fiunk Daniel, aki a harmadik feleségem gyermekeinek a fél testvére, Münchenből Daniel fiammal sincs kapcsolat, vagy életjel. 
Miért nincs? Nem tudom! Pedig nagyon szeretem.

Unokák: 4 (négy) fiú és 5 (öt) lány > amit tudok!

Gyermekeimhez és unokáimhoz - már hosszú évek óta -, nincs kapcsolatom!

Miért nincs? Nem tudom! Talán azért mert vissza jöttem szülő hazámba Magyarországra, élni és meghalni? 
Hiszen az egész életembe mindenkihez jó voltam!

Egyedül élek család, gyermekeim, unokáim, rokonaim, barátok, ismerősök, kevés szomszédok nélkül! Nagyon nehéz, így  Piliscsaba - Klotildligeten magányosan 
lenni, ami a lelki fájdalmaimat nehezíti. 
Miért választottam ezt az élet utat? 
Mert Budapesten születtem és Piliscsabán kívánom a temetésemet!
Az ittenieknek 58 év után idegen lettem!

A további adatok összeírása, folyamatban vannak!

Édesanyám (Kutasi Józsefné), Apósom (idős Rácz József), Sógorom (ifjú Rácz József), a feleségem volt férje (idős Antal Ernő), annak édesanyja (Antal Ernőné, szül. Katona Irén), az apósom húgának volt férje, barátom (Bán József, akinek a fia a pap Bán Zsolt), barátom szülei (Hajnal Géza és felessége) a Piliscsabai temetőben vannak eltemetve.
Öcsém (Kutasi Jenő) sajnos meghalt és Piliscsaba - Klotildligeten a Katolikus Templom kriptájába található.

Öcsém felesége (Kutasi Jenőné), öcsém feleségének húga, Piliscsabán laknak és élnek.   

Így Leányváron és Münchenen kívül Piliscsabainak is tarthatom magamat és örülök annak, hogy Piliscsabán, Magyarországon, és az egész világon 22.531 (huszonketőezerötszázharmincegy) E-mail és 4.411 (négyezernégyszáztizenegy) Facebook ismerőseim vannak.
Kutasi József Antal írja!
  
Üzenem mindazoknak, akik a 80 - 14 = 66 éven keresztül, csak becsaptak, kihasználtak, eldobtak és sárba tapostak:


"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. 
Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet!
Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, 

amelyen én megbotlottam. 
S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem és teszem.
Csakis ezután ítélkezhetsz rólam/felettem.
Akkor mondhatod, hogy ismersz!
"



Kutasi József Antal

H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
Vezetékes telefon:      0036  26  631766  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
Mobil telefon:        0036 70 5899883 > SMS küldés > Név megadás


 Erre a címre <
jozsef@kutasi.euKérem az anyagokat,üzeneteket,megivókat,tájékoztatókat,és a személyes leveleket!

 Az életem útja! http://kutasijozsef1946.blogspot.hu/ < Ide kattintani! 

Zuletzt geändert am: 10.07.2011 - 19:20 Uhr
Utolsó módosítás: 2011.07.10. - 19:20 óra


Zuletzt geändert am: 31.08.2016 - 22:06 Uhr
Utolsó módosítás: 2016.08.31. - 22:06 óra