Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. július 23., szombat

21.262 - Nagy Lajos: ​én Önt nem ismerem, csak a küldeményein keresztül, amelyek elég jó szelleműek, hazaszeret​et​őek ...,



2016. július 23. 10:46 nagy lajos írta:
 
kedves József Antal !

​​
én Önt nem ismerem, csak a küldeményein keresztül, amelyek
elég jó szelleműek, hazaszeret
​et​ő
ek ..., amelyből kikövetkeztető az,
hogy Ön maga is ilyen. Na ezért kérem a jó Istent, hogy adjon
magának egy hosszú (emennyit emberileg értünk ez alatt) életet,
hogy a kis munkásságát folytathassa
​.​
 

még ha én soha sem voltam 'születésnapos' (a családunkban
inkább a névnapokat, ott is persze a név-adó szenteket ünnepeltük).
Ez addig is ment, hogy még ma is, vagy 25 évvel édesanyánk 
halála után sem tudom (pontosan) a születés napját ....;
egy boldog születésnapot kívánok ezen 80.-hoz Önnek !

ha ez engem ennyire érint, azért, mert én is már sok éve azon
gondolkodom, hogy 'szakítsak' az itteni kötelékemmel és véglegesen
hazatérjek. De nem vagyok erre képes. Nagyon, túlságosan ragaszkodok
hozzájuk (miközben nagyon jól látom, hogy 
​Ö​
k nem hozzám ...) ...

szerintem rengeteg ilyen tragédia lehet a hazát-vesztett magyarok
között. Először hazát, családot ... veszítettek és idegenben egy újat
építettek, amelyben végül helyet sem igen hagytak nekik. Akkor 
sokszor haza-menekültek ... és ott ezt sem mindig találták már akkor 
"otthon"-nak ...
hazát sem találtak többé ...
​!​
szeretettel; Lajos

Kedves Lajos a távoli Franciaországba!

Szívből köszönöm a 80-dik születésnapomra küldött jókívánságot!
Nálam is  minden pontosan úgy van, ahogy írta. 
Levele tartalmára nem térek ki, mert  hosszú lenne a válasz.
Egy közmondásra emlékszek még: "Csődörből vödörbe kerültem!"

22.746 E-mail, és 4.262  Facebook ismerőseim - a világ minden részéről -, akik velem LEVELEZNEK, 
azok csak AZ ​ANYAGOKAT,  
ÜZENETEKET, MEGIVÓKAT, TÁJÉKOZTATÓKAT, ÉS  SZEMÉLYES ​LEVELEKET​ 
küldenek, amit a 
- kiválasztás után -, KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR oldalán 
világhálón továbbitok, de azok nem családi, rokoni, baráti, haveri ismerősök, de legalább minden nap velem vannak.

Igaz szeretettel,
Jóska