Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. július 27., szerda

21.267 - ​​​​Kutasi József Antal: Sajnos vagy kár, ez is elmúlt, de élek!

​​

​Sajnos vagy kár, ez is elmúlt, de élek!

​​
Kutasi József Antal: 2016. július 26 - án kedden, 80 éves leszek! > Itt olvasható ​​​"Az életem útja!" 
2016. július 26 -án kedden, 80 éves leszek! 
Budapesten születtem! 

Mivel Piliscsabán - nem Münchenben -, egyedül élek és lakok, - de "testőreim" vannak -, a házassági, családi, rokoni, baráti, 
haveri, ismerősi,  kapcsolataim megszűntek, - nem úgy, mind az ünnepség Münchenben és Piliscsabán, az elmúlt évtizedekben -
így ebben az évben a születésnapi ünnepségem elmarad.
Akit személyesen ismerek, szeretettel fogadom, - ha úgy gondolja -​, ​hogy  MEGTISZTEL és felköszönt!
A születésnapomon, Piliscsabán egész nap elérhető vagyok!
Kérem az ajándék nélküli jövetelt!

22.746 E-mail, és 4.246  Facebook ismerőseim - a világ minden részéről -, akik velem LEVELEZNEK, 
azok csak AZ ​ANYAGOKAT,  
ÜZENETEKET, MEGIVÓKAT, TÁJÉKOZTATÓKAT, ÉS  SZEMÉLYES ​LEVELEKET​ 
küldenek, amit a 
- kiválasztás után -, KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR oldalán 
világhálón továbbitok, de azok nem családi, rokoni, baráti, haveri ismerősök.

KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR  bejegyzései idáig 21.2
​68​
Levelezési cím: Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
Vezetékes telefon: 0036  26  631766  > Üzenet rögzítő > Név és tárgy megadás!
     Mobil telefon: 0036 70 5899883 > SMS küldés > Név és tárgy megadás! 

ERRE A CÍMRE:<jozsef@kutasi.eu>KÉREM AZ ​ANYAGOKAT,
ÜZENETEKET, MEGIVÓKAT, TÁJÉKOZTATÓKAT, ÉS A SZEMÉLYES ​LEVELEKET​!
Kutasi József Antal:
Okleveles állattenyésztő, mezőgazdász, mind agronómus, (Piliscsaba-Jászfalu)) 1953. szeptember 1. - 1956. november 20.
Az ideiglenes forradalmi bizottság tagja, 1956.10.23.-1956.11.20-ig, Kiscsévi Állami Gazdaság
A forradalom ideje alatt tudtam meg az igazságot, hogy a kommunisták és azok hatalma, csak hazugsággal és becsapással, az Ő ideológiai módjuk szerint neveltek, arra az életre amit ők jónak láttak és vezettek. 
Ekkor lettem - máról holnapra - kommunista ellenes forradalmár a szabadságért, 
a békéért, az igazságért, és a jobb életért küzdő harcoló! 
Mikor már baráti köreim figyelmeztettek, hogy politikai okokból le akarnak tartóztatni, és börtönbe akarnak záratni, 
kénytelen voltam cselekedni, és az anyaországot elhagyni, szüleim, testvéreim, rokonaim nélkül.
1956. november 23 - án átléptem a Magyar- Ausztria határt (elmenekültem, disszidáltam),"hazaáruló" lettem! 

A magyar kommunista vezetése megbüntetett azzal, hogy csak 1956. november 23. - ka után, 13 év elteltével, jöhettem vissza hazámba Magyarországra, látogatóba.
A magyar állam 1958 - ban  a magyar állampolgárságomat felfüggesztette így, mind német állampolgár, 
kaphattam csak látogatási beutazó vízumot. 
Szüleimet, testvéreimet, rokonaimat, barátaimat Magyarországon, ez idő után látogathattam meg! 
Időközben - a 13 év alatt, - amíg nem mehettem Magyarországra -, megengedte a Magyar Népköztársaság, 
hogy szüleim, testvéreim, rokonaim, barátaim, ismerőseim, engemet Németországban meglátogathassanak.
Ausztriába Németországot választottam, mind az életem második otthonát!  
Mannesmann vasgyárba, vasmunkás lettem - mert nem tudtam németül -, 
(NÉMETORSZÁG > DUISBURG) 1956. december 22 - 1960. június 22.

SZUPERMARKET ÜZLETVEZETŐ (NÉMETORSZÁG > DUISBURG, EMMERICH, MÜNCHEN) 1960. július 1. - 1969. december 31.
SZUPERMARKET KÖRZETVEZETŐ > 10 ÜZLET (NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 1970. január 1. - 1974. június 30.

Önálló áruforgalmazó (NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 1974. július 1. - 1985. február 28.

SZUPERMARKET ÜZLETVEZETŐ (NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 1985. március 1 - 1987. június 30.

Önálló áruforgalmazó (NÉMETORSZÁG > MÜNCHEN) 1987. július 1. - 2001. július 31. 

Szellemi szabadfoglalkozású

 > KUTASI JÓZSEF ANTAL - POLITIKAI HÍRFUTÁR,
2001. augusztus 2-től  

​​
Nyugdíjas (NÉMETORSZÁG) 2001. augusztus 1. -, és továbbra is

német nyugdíjas
Magyarországon

2011. július 7-én egyedül, először két év próbaidőre, utána meg véglegesen vissza költöztem Magyarországra.
Nyugat-Német állampolgárok vagyok, 1971. február 26 - óta.

Ich bin seit dem 26.02.1971 deutscher Staatsbürger.
A rendszerváltás után a Magyar Köztársaság, a magyar állampolgárságomat vissza adta.
Így két állampolgárságom van!
Utolsó módosítás: 2011. január 9.
​és 2016. július 27.

Kutasi József Antal > Ide alulra kattintani!
Kutasi József Antal házassági élete, gyermekei és unokái!
Az összes gyermekeim és unokáim Németországban születtek.
Háromszor házasodtam (kétszer Németországban és egyszer Magyarországon) és háromszor elváltam!
Gyermekeimhez és unokáimhoz, sajnos már hosszú évek óta, nincsenek kapcsolataim!
Egyedül élek, család nélkül! 

Az adatok összeírása még folyamatban vannak!
                                
Kutasi József Antal írja!
Üzenem mindazoknak, akik a 80 - 14 = 66 éven keresztül, csak becsaptak, kihasználtak, eldobtak és sárba tapostak:

"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. 
Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet!
Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam. 
S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem és teszem.
Csakis ezután ítélkezhetsz rólam/felettem.
Akkor mondhatod, hogy ismersz!
"

Jókai István írta, Törökbálint 2016. július 1
​5.​

  • ​"​
    Kedves Jóska! 
  • Boldog születésnapot kívánok.Éld az életedet és légy Boldog! Magaddal és a lelkeddel foglalkozz. A jó családok, rokonok, barátok, haverok, és ismerősök ilyenek amikor favorit voltálakkor szuvenírnek használtak, most meg nyűg vagy a nyakukon. Amíg élsz adjál, ha meg haltál hagyjál, ilyenek a jó családok, rokonok, és a többiek! De te csak éld a magad által jónak tartott életet, nem vagy te rászorulva a sok .........!!!
    ​"​