Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. szeptember 21., szerda

21.372 - Lipták Béla: A szabadságharc napjaiban naplót vezettem és azt később könyv formájában 3 nyelven kiadták.




Feladó: Liptakbela via Hungarian-Lobby
Dátum: 2016. szeptember 21. 16:54
Tárgy: (Hungarian-Lobby,357) 56-os Memoárom
Címzett: jozsef@kutasi.eu




Kedves Mindannyian!

Mint talán tudjátok, én a szabadságharc napjaiban naplót vezettem és azt később könyv formájában 3 nyelven kiadták.

Azóta sok mindent megtudtam, amit 20 évesen nem tudhattam és ezért a 60. évforduló alkalmából kibővitettem az eredeti anyagot újabb információkkal (Eisenhower memoár, Szuez, Povl Bang Jensen,...). Ebben a második kiadásban szintén leirtam, hogy szerintem mi lenne 56 üzenete a mának? Ez a teljes anyag hozzáférhető a honlapomon az alábbi cimenés. Bárki elolvashatja azt vagy bármilyen formában terjesztheti, különösen a mai fiatalok körében.

  
Üdvözlettel, Lipták Béla