Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. február 5., vasárnap

21.866 - Szabadi István elnök: - Én magam, mint televíziós újságíró egy új mozgalom építésében vagyok benne,...


Feladó: Istvan McKenzye
Dátum: 2017. február 4. 12:34
Tárgy: ÚMF sajtóvideó
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Kutasi József Antal!
 
Időnként kapok öntől leveleket sok jó hivatkozással, amit ezúton köszönök szépen!
Több dologra szeretném én is felhívni szíves figyelmét.
 
- A www.mckenzye.tv honlapon a "műsoraink" menüben számos olyan műsor megtalálható, ami a magyarságunkat hivatott erősíteni és szolgálni.
Itt megtalálhatóak a Vizi Terápia című kibeszélő műsorunk, ahol kendőzetlenül beszélgetünk a világ dolgairól.
Ha méltónak találja műsorainkat arra, hogy minél többen láthassák, akkor előre is nagyon szépen köszönjük a népszerűsítésüket.
 
- Én magam, mint televíziós újságíró egy új mozgalom építésében vagyok benne, hogy gyönyörű kis hazánkban valódi jövőképpel rendelkező boldog magyar emberek éljenek!
Az erről szóló sajtótájékoztató videó az alábbi linken elérhető:
A facebook oldalunkra is feltöltöttük, hogy meg lehessen osztani.
Facebook címem: Új Magyar Front vagy Szabadi István 
  
Velünk a nemzet!
Szép napot!
István
Boldogabb jövőt!
Boldogabb Magyarországot!
 
Szabadi István
elnök