Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. február 16., csütörtök

21.900 - Kutasi József Antal: Kedves Piliscsabaiak, és magyarországi Honfitársak, kérem vegyenek fel körükbe, és küldjenek megivókat a rendezvényekre.

TÁJÉKOZTATÓ:

Kutasi József Antal házassági élete, gyermekei és unokái!

Az összes gyermekeim és unokáim Németországban születtek.
Háromszor házasodtam (kétszer német hölggyel Németországban és egyszer magyar hölgyel Magyarországon) és háromszor elváltam!

Gyermekeim száma: 8 (nyolc) fiú és 1 (egy) lány!

A harmadik feleségemnek - akivel 27 (huszonhét) évig Münchenben házas voltam, de elváltam -, az első házasságából 1 (egy) fia és 2 (kettő) lánya van, és az egy fia és lánya családjukkal, az utolsó évekbe elhagyták Magyarországot és véglegesen Németországba költöztek.

Az akkori egyik 8 éves lányát magamhoz fogadtam és egy háztartásba, velünk élt és lakott Münchenben.

Közös fiunk Daniel, aki a harmadik feleségem gyermekeinek a fél testvére, Münchenből Daniel fiammal sincs kapcsolat.

Miért nincs? Nem tudom! Pedig nagyon szeretem.

Unokák: 4 (négy) fiú és 5 (öt) lány > amit tudok!

Gyermekeimhez és unokáimhoz - már hosszú évek óta -, nincs kapcsolatom!
Miért nincs? Nem tudom! 
Hiszen az egész életembe mindenkihez jó voltam!

Egyedül élek család, gyermekeim, unokáim, rokonaim, barátok, ismerősök, kevés szomszédok nélkül!

Nagyon nehéz, így Piliscsaba - Klotildligeten magányosan lenni, ami a lelki fájdalmaimat nehezíti.

Miért választottam ezt az élet utat? 
Mert Budapesten születtem és Piliscsabán kívánom temetésemet a temetőbe!

Az ittenieknek 60 év után idegen lettem! 

Kedves Piliscsabaiak, és magyarországi Honfitársak, kérem vegyenek fel körükbe, és küldjenek megivókat a rendezvényekre.

"Én nem az őserdőből vagy a távoli országokból menekült személy vagyok.

Velem szebben jobban és kedvesen lehet beszélgetni és írogatni, nem haragosan, erős hanggal és megsértően.

Nekem van egy büszke nevem, és személyem az életben sokat elért magas fokon, magas társaságban.

Itt most az a baj, hogy vissza jöttem hazámba Magyarországra élni, mert Budapesten születtem, és meghalni.

Ez a pont amiért mindenkivel megszakadt a kapcsolatom, - tisztelet a kivételnek -, mert szerették volna, úgy mind idáig 60 évig Németországba, továbbra is eltartom és pénzelem őket.

Hogy Magyarországon - tisztelet a kivételnek -, 60 évig az összes ismerősöket és rokonokat támogattam és mindig nagy értékű ajándékokat kaptak tőlem, az már feledésbe ment, és itt már meg sem ismernek.

Azért nincs senkim, mert a támogatásokat megszüntettem, és így itt Piliscsabán és Klotildligeten is aki még ismert, elidegenedett tőlem."


--

Küldi: ​Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
Vezetékes telefon:      0036  26  631766  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
Mobil telefon:        0036 70 5899883 > SMS küldés > Név 
 
megadás
 
 Erre a címre <
jozsef@kutasi.eu> Kérem az anyagokat,üzeneteket,megivókat,tájékoztatókat,és a személyes leveleket!