Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. február 17., péntek

21.915 - Morvai Krisztina​: ​Magánéletemről és hivatásomról beszélgettem Mangel Gyöngyivel a Lánchíd Rádióban


Feladó: JOGINFO
​> 
Morvai Krisztina
Dátum: 2017. február 17. 12:15
Tárgy: Dr. Morvai Krisztina egyetemi docens, büntetőjogász, európai parlamenti képviselő (Függetlenek csoportja) a Lánchíd Rádió Kettesben c. műsorában ...
Címzett: 

​​
Magánéletemről és hivatásomról beszélgettem Mangel Gyöngyivel a Lánchíd Rádióban  

 

Közel egy órán át beszélgettem Mangel Gyöngyi műsorvezetővel a Lánchíd Rádió Kettesben című műsorában. 

Számos téma került szóba - szerencsére a politika és főként a pártpolitika alig. :) 

Válaszoltam arra a kérdésre, hogy hogyan es miért lettem jogász, mik voltak azok a területek, amelyekkel hivatásomban foglalkoztam, pl. családon belüli erőszak, mint a "feleségbántalmazás" jelensége, a gyermekek bántalmazása, a gyermekekkel szembeni szexuális visszaélések, a prostitúció megelőzése és kiút a prostitúció világából, majd a 2006-os tömeges jogtiprások, szemkilövetések és az azokkal kapcsolatos igazságtétel követelése. 

Beszéltem európai parlamenti képviselői munkámról is, ideértve a kisvállalkozók, kisgazdák, munkavállalók, devizahitelesek és az elszakított területen élő magyarok jogairól jogaiért való kiállást

Mivel megszoktam, hogy az Európai Parlamentben többnyire egy perc áll rendelkezésemre ahhoz, hogy mondanivalómat megosszam, nagyon különleges élmény volt közel egy órán át beszélgetni a felkészült és kedves műsorvezetővel, 

Mangel Gyöngyivel.

 

Az interjú itt érhető el: http://lanchidradio.hu/videok/174491

 

Köszönöm, hogy meghallgatják!

Szeretettel:

​​
Morvai Krisztina