Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. november 4., szombat

22.545 - ​Dr. Eva Maria Barki: ​Mivel sok érdeklődő kérdést kaptam a balesetemmel kapcsolatban,...


Péteri Attila Árpád
Baleset után - Eva Maria Barki

Tisztelt Hölgyeim és Uraim !
Kedves Magyar Barátaim !

​​
Mivel sok érdeklődő kérdést kaptam a balesetemmel kapcsolatban, most a rendőrségi aktába történt betekintés és a közvetlen tanukkal telefonbeszélgetésem után, rekonstruálni lehet az eseményt. Elnézést kérek, hogy nem tudok mindenkinek külön válaszolni.

Ezzel a beszámolóval és a csatolmányban található dokumentációval szeretném mutatni, hogy örangyalok nem csak a mesékben léteznek. Valószínüleg több örangyal kisért és megóvott engem.

A tanuvallomások alapján az esemény így történt: Átmentem egy minimum 10 méter hosszú üres parkoló sávon, éspedig átlósan 45°szögben,mivel az én kocsim ebben az irányban a túloldalon volt (15 perccel korábban az egész parkolóhely foglalt volt). Amikor a parkolósáv közepén haladtam hirtelen egy autó feltünöen nagy sebességgel betolatott a parkolósávra és hátulról elütött engem, ezáltal engem több méterrel elöre sodort a járda felé.Ezután a soför egy kicsit elöre ment és mégegyszer nagy gázzal és nagy sebességgel újra rám hajtott,amikor már a földön feküdtem.Ezáltal a jobb hátsó kerekével keresztül ment a combomon, mivel elöre lépésem alatt ütött el és ebben a pozicióban feküdtem a földön. A testemet és fejemet csak néhány centiméterrel kerülte el.

Az utca teljesen kihalt volt, az eseményt mégis három tanu figyelte meg, akik véletlenül a baleset helyszinére jöttek. Az egyik tanu kerékpárral ment az autó után, a két másik tanu éppen akkor szállt ki a gépkocsijából. A tanuk megállították a sofört, aki csak az ablakának kopogtatására állt meg és nagyon meglepödött módon reagált.

Feltünö: hirtelen egy nö lépett a soförhöz,kezébe nyomott egy papírt, felajánlotta magát mint tanu és azonnal eltávozott.Erre a tanura hivatkozva a soför már a helyszínen úgy akarta beállítani, hogy én már a járdán elestem. Ezt a tanut késö este telefonon hívta a rendörség es ugyanazt a magyarázatot adta elö. Az ö állítása teljesen valótlan és hihetetlen (már az üzletben teljesen agyilag kikapcsoltnak látott, nem a fal mellett hanem a járda szélén bizonytalanul mentem,nem, úgy hogy lehetséges, hogy én már a járdán elestem. Ö 1 méterrel ment elöttem és a balesetre azért figyelt fel, mert kiabáltam – ez sem igaz. A közvetlen tanuk mindezt cáfolták.
Hála a Jó Istennek a legjobb kezelést kaptam az AKH baleseti osztályán és két mütét után ismét rendben vagyok. Az eltörött vállamat helyreállították és a decollement és a hematoma a lábamon ismét rendbe fog jönni. Ez mind úgy tünik nekem mintegy kis csoda. Az egyik tanu azt mondta nekem, hogy ez olyan drámai volt, hogy biztos volt benne nem fogom ezt túlélni.
Ezért hálát adok Istennek, de mindenkinek, aki -föleg Magyarországon-nagyon meghatóan imádkozott értem.

Alázatos üdvözlettel

​​
Dr. Eva Maria Barki
Rechtsanwalt
Landhausgasse 4
A-1010 Wien, Austria

Tel. 0043-1-535 39 80
0043-1-535 06 78
Fax 0043-1-533 88 48
Mobil 0043-(0)664-122 14 23
e-mail: barki@lawvie.at