Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. december 13., szerda

22.669 - Kutasi József Antal: ​​​ ​​A Münchenben való életem ideje alatt, rendszeresen jártam a Missionba és a szentmisékre.


​​
​​

A Münchenben való életem ideje alatt, rendszeresen jártam a Missioba és a szentmisékre.
Az itt alul olvasható bejegyzés csak egyszer jelent meg az "IDŐVONALAMON" , amit senkinek más úton nem küldtem el! 

Az írtak igazak és megfelelnek a valóságnak.
 
Akinek nem az inge vagy a blúza, akkor miért veszi fel? Azokkal nincsen semmi bajom, problémám, mert a kapcsolatom jó illetve nagyon jó!
​ (Megjegyzés: írva​ 2015. március 13. Sajnos több mind 2 év alatt azok is egyedül hagytak! Szégyelljék magukat!)
Az írásom - amit akartam - , szabad és nyílt megjelenítésének az eredménye - a vissza jelzések által - észrevehető, mert mindazoknak örömet szereztem, akik az életemmel, és velem a kapcsolatot megszakították, mert megunták a korrekt, rendes, becsületes, igazságos, szerető, alkohol, dohányzás, és kábítószer nélkül élő személyemet, és így tovább
Most örülnek annak, hogy Magyarországon "KOLOSTORBAN" egyedül vagyok, élek és várom a halálomat! Legyenek boldogok, és ne felejtsék el, az anyagi és szereteti segítséget, amit az életben tőlem kaptak az élet éveinek hosszú során. 
Minden ellenségemet, akik nem szeretnek és becsülnek megnyugtatom, hogy még nem kell a síromra, koszorúra pénzt gyűjteni, mert sokáig fogom élvezni az élet és a jó Isten által adott adományt, az élő életemet.

2015. szeptember 12. 

1946 tól 1956 ig Leányváron (Magyarország) laktam és onnan politikai okok miatt elhagytam szeretett hazámat.
Itt dolgoztam mind okleveles mezőgazdász és állattenyésztő, brigádvezető és AGRONÓMUS pozícióban: Kiscsévi Állami Gazdaság, Piliscsaba-Jászfalu, 1956 november 20-ig. 

Németországba menekültem,1965 óta Münchenben éltem, de 2013 - tól Piliscsaba - Klotildligeten lakok, - mind állandó lakos -, egyedül véglegesen vissza költöztem Magyarországra - Budapesten születtem - , élni és meghalni, mert magyar vagyok. 
Idáig csak külföldről tudtam a politikai munkámat a Magyarországon élő honfitársaim jobb életének javára elvégezni. Most már nem félek és itthon is már szabadon csinálhatom a tiszteletbeli feladatot, amire senki nem kért meg!

Piliscsabai temetőbe kívánom eltemetésemet, ahol édesanyám és öcsém is megtalálható!
Szép napot kíván a 81 éves Jóska bácsi.