Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. március 18., vasárnap

22.893 - ​Kossuth téri élmény​ (2018. március 15. Budapest) a teljes műsorral és a színpadi szereplőkkel​!

Feladó: Rózsa Szigeti
Dátum: 2018. március 17. 11:42
Tárgy: A FEKETE KÖNYV.....
Címzett:


Egyik nagyon kedves levelező társunktól kaptam egy kis házi-feladatot.
Megkérdezte, hogy én mit szólok én ehhez a FEKETE KÖNYV förmedvényhez?
Válaszoltam is Neki és a levelemet elküldöm Nektek is, hátha valakinek
még -rajtam kívül is - újdonság a dolog.             Üdv:Rózsa 

Bemutatjuk a Soros-hálózat hazai kitartottjai


​​
​​
Kossuth téri élmény
​ (2018. március 15. Budapest) a teljes műsorral és a színpadi szereplőkkel
!
Érdemes megnézni! Nagyon gyönyörű és nem mindennapos a fiatalság szívbe ható előadása!"

Kedves Professzor Úr!
Szívből sajnálom, hogy Ön nem volt ott 15.-én a Békemeneten. 5 órát töltöttem kinn, 
elég jó hideg volt,
​ ​
de egy  kicsit sem fáztam és egy szikrányit sem fáradtam el!
A szívem, lelkem tele van fényességgel és reményekkel. Meg fogunk maradni!!!
Nagyon sok kis gyerek és idős ember volt, bottal,
​ ​
járókerettel, de csillogó szemekkel!
Voltak babakocsikkal is ÉS ember nem volt, aki csak úgy elment volna mellettük, mindenki
mosolyogva hajolt be, belenézett a babára és kívántak jó egészséget a szülőknek
Egyszóval,
​ ​
jó volt magyarnak lenni 15.-én is!!!!
 
Szeretetteljes üdvözlettel: Rózsa